Vrátenie a reklamácie

Skôr než sa pustíme do vrátenia zakúpeného tovaru, radi by sme vám poďakovali za váš nákup a priazeň, ktorú ste venovali nášmu e-shopu.   

Potrebujete vrátiť tovar alebo uplatniť reklamáciu? Vzniknutá situácia nás mrzí, ale radi vám pomôžeme! Vyberte dôvod vrátenia tovaru a postupujte podľa nasledujúcich krokov 

Ako postupovať:

1) Vyberte, čo chcete s tovarom robiť:

  • VRÁTENIE TOVARU – platí pre odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote.
  • REKLAMÁCIA – platí pre rozbité alebo inak poškodené tovar počas prepravy alebo v záručnej dobe.

2) Vyplňte príslušný online formulár nižšie

3) Tovar, ktorý následne budete vrátiť alebo posielať na reklamáciu, môžete vrátiť niekoľkými spôsobmi:

Prostredníctvom Zásilkovne - cena 75 Kč

1) Pri tejto možnosti nám napíšte a požiadajte o vrátenie prostredníctvom Zásilkovne. Dopravu platíte až v momente, keď vás požiadame o zaslanie tovaru – nikdy ju teda neplatíte zbytočne.
2) Následne vám pošleme podklady k platbe dopravy vrátane QR kódu na váš email.
3) Po obdržaní platby vám zašleme štítok s kódom zásielky.
4) Zásielku potom odnesiete na zvolené výdajné miesto Zásilkovne so zaslaným štítkom, alebo nahlásite kód zásielky priamo obsluhe.
5) Približne do 5-7 dní nám bude váš balík doručený. 

Osobne na predajni alebo zaslaním na našu adresu:

Protech Alarms
Dobrovského 59/3
Hustopeče 693 01

Tovar nezasielajte na dobierku. Tovar posielajte vždy doporučene s potvrdením odovzdania. Ide o vašu ochranu v prípade straty zásielky dopravcom.